Important problem with MX *.

bg75000 at hotmail.fr bg75000 at hotmail.fr
Thu Aug 24 16:10:00 UTC 2006

English
I have a problem with DNS Bind9. I would like to create a resource
recording MX * :
when the main server of names cannot solve a mail with the field MX, it

is necessary that this server returns by default its own IP address. To
resume,
when the main server of names can solve, it solves, but when it cannot
solves,
instead of sending an error message, it sends its address IP.
If you want more informations ask me.
Thank you for your help and your answers.

Français
J'ai un problème avec DNS Bind9. Je voudrais créer un enregistrement
MX * :
lorsque le serveur de noms principal ne sait pas résoudre un mail avec
le champ MX,
il faut que ce serveur renvoie par défaut sa propre adresse IP. En
résumé, lorsque le serveur principal
sait résoudre,il résout, mais lorsqu'il ne sait pas résoudre, au
lieu de d'envoyer un message d'erreur,
il envoie son adresse IP. Si vous voulez plus d'informations,
demandez-moi.
Merci.